Galaxy S7 Edge a început să-și frustreze utilizatorii

de: Alexandru Puiu
21 03. 2016

Majoritatea review-urilor pentru noile Galaxy S7 și Galaxy S7 Edge au fost foarte pozitive, dar se pare că terminalele sunt departe de a fi perfecte.

Au fost unii care au considerat noile telefoane de vârf ale companiei coreene ca fiind cele mai bune smartphone-uri de pe piață la ora actuală. Numărul foarte mare de precomenzi a confirmat interesul utilizatorilor obișnuiți în aparate, iar operatorii de telefonie s-au îngrămădit să le comercializeze.

Spre dezamăgirea lor însă, un număr semnificativ de posesori de Galaxy S7 Edge au început să se plângă online în legătură cu sensibilitatea absurdă a ramei la atingeri cu interiorul palmei. În teorie, ar trebui să existe funcții software care fac diferența între atingeri cu degetul sau cu o suprafață mare din palmă, dar în cazul noului S7 Edge se pare că nu funcționează foarte bine. Problema este cu atât mai gravă cu cât dimensiunea mai mare a ecranului combinată cu faptul că acesta este curbat pe ambele părți are șanse foarte mari să-și frustreze utilizatorii prin intermediul unor interacțiuni nedorite cu diverse funcții.

Problema este cu atât mai arzătoare cu cât afectează atât persoanele care țin telefonul într-o singură mână, cât și cei care țin un Galaxy S7 Edge cu două mâini pentru a se uita la un clip video. Funcția de respingere a palmei a mai fost o problemă în trecut pentru diverse telefoane, dar niciodată într-un smartphone atât de scump precum noul S7 Edge. Cei de la Ubergizmo au confirmat fenomenul, afirmând că l-au întâlnit și pe dispozitivul lor de test în momentul în care se uitau la clipuri pe YouTube.

Partea bună este că astfel de probleme se rezolvă prin actualizări de software și deși sunt foarte supărătoare, nu necesită trimiterea aparatului în service. Rămâne acum să vedem cât de eficienți vor fi cei de la Samsung în remedierea situației.